lördag 21 november 2015

1. Tog du bort den här frågan? yes
 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? migsjälv
 3. Hur lång är du? 160 cm
 4. Vilken är den senaste filmen du sett? tel aviv (out in the dark)
 5. Vem ringde du senast? nån tjomme i ume som sa mitt namn och "klappade till sin polare på låret" alla tolkningar är fria
 6. Vem ringde dig senast? ingen aning
 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "japp vi ses"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Tycker illa om att prata i telefon, föredrar chatt och sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? finns det bara de två tillstånden? fattigt
10. När såg du senast din mamma? ikväll när hon sa hejdå
 11. Vilken ögonfärg har du? bruna, nästan så det svartnar
12. När vaknade du i dag? kl 11
 13. Vilken är din favoritjulsång? när jag sjöng i kör var det carol of the bells då den trappas upp på ett mäktigt vis
14. Vilken är din favoritplats? alla slags badrum, alltid försedda med lås
15. Vilken plats föredrar du minst? just den här
 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? i nått hus på glesbygden, sur och fast i nåt skitliv med nåt skitjobb. Dock antagligen mkt klokare är jag är nu
 17. Vad skrämde dig om natten som barn? mörkret, krig, tromber och superlim
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? skrattade rått när J berättade om sina 10 miserabla år som orch och hur de stormade McD*nalds
19. Hur stor är din säng? 2 m x 0,8 m
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? i bart skinn el underkläder
22. Hur många kuddar har du i sängen? en, platt och hård som en gammal skärbräda ska den va
23. Hur många landskap har du bott i? 2-3?
24. Vilka städer har du bott i? Visby är den enda stad jag inte förnekar
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor
 26. Är du social? ja, men värderar för den delen inte allt socialt umgänge. är kräsen, tröttnar snabbt på folk, är ofta ensam. Men internet är snällt på det viset, går fint att förena ensamhet med det sociala här
27. Vilken är din favoritglass? brinner tyvärr inte för glass:(
28. Vilken är din favoritefterrätt? har ingen
29. Tycker du om kinamat? som om hela kina har samma matkultur.. ja det finns några kinesiska rätter som jag gillar
30. Tycker du om kaffe?
31. Vad dricker du till frukost? vatten
32. Sover du på någon särskild sida? kan bara somna på rygg numer
33. Kan du spela poker? nä
34. Tycker du om att mysa/kela? jag försöker att öva på det, men jag gillar det inte, nej
 35. Är du en beroendemänniska? det flyter i blodet
 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? min fiende & min tvilling
37. Vill du ha barn?
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska någorlunda
39. Har du någonsin åkt ambulans? aldrig
 40. Föredrar du havet eller en bassäng? havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? resor mat bio och böcker
 42. Äger du dyrbara smycken? ne
 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? ser inte på tv, eller ja Kobra och Babel på svtplay
 44. Kan du rulla med tungan? om det är vad jag tror att det innebär: ja
 45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag kunde förut, i starka stunder, tycka att det var jag, men jag har tappat det självförtroendet. Tycker också att det är svårt att avgöra vad som är roligt, inom vilka ramar det sker, på vilkas bekostnad. Humor är nedsölat för mig just nu och således är ingen särskilt rolig
46. Sover du med gosedjur? ne
47. Vad har du för ringsignal? iPhones standard
 48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? flera, stannade i växten när jag va 11. det var glatt
 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en bok
 50. Flirtar du mycket? aldrig avsiktligt
51. Kan du byta olja på bilen? ?????
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? ???? ? ?? 
 53. Vilken var den senaste boken du läste? Det vita bläcket
 54. Läser du dagstidningen? ne
55. Prenumererar du på någon veckotidning? ne
56. Dansar du i bilen? i >>bilen<<
 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Sveriges radio P3
 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? menlöst klotter 
 59. När var du i kyrkan senast? i Juni. minns en gravkammare och att vi inte fick gå in dit och att vi blev våldsamt besvikna
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? ronny, bildläraren. stor bultande näsa mitt i ansiktet och bob ross i sinnet
 61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? vet inte. all tii ett tält är för lång tid
 62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? äkta vänner skickar bilder på sina strapons
63. Vad lyssnar du på just nu? Anna von Hausswolff - Discovery
64. Har du varit med i tidningen? för många gånger
65. Vad är det konstigaste du ätit? kött
66. Vem såg dig naken senast? mina grannar i Lund skudd jag tro
 67. Vad är det för färg på din tandborste? den jag bär på mig nu är röd
 68. Hur imponerar man på dig? lägg inte samma lame ass kommentarer som de jag får höra hela tiden
 69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? ringer internet och häller ut mig
 70. Har du någon piercing? i näsan och öronen
71. Din största vinst? drömde härom natten om en katt som spydde upp andra katter. är det inte en vinst
72. Civilstånd? neeee
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? blogger, svtplay, mailen
74. Är du fåfäng? hejdlöst
75. Ångrar du någonting du gjort? Ja
76. Hur gammal är din pappa? har ingen pappa, jag har har dag och jag vet inte hur gammal han är
77. Vilket är ditt drömjobb? varför drömma om att jobba när en kan drömma om vad en kan göra istället 8)
 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? på senaste tiden: spela trummor, forska, se filmer, läsa litteratur, äta varierad god kost, träffa distansvänner, dansa & festa, engagera mig i kamper
79. Vad har du haft för husdjur? katter
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? 1 jag är en mästare på att smygäta andras mat 2 jag tar inte hand om min hygien, dels för att jag inte orkar lägga tid/pengar på det, men även för att jag inte trivs med uppmärksamheten en får av att lukta gott/ha vårdat hår 3 det står i mitt pass att jag är född i Skarpnäck men det är inte sant
81. Svär du ofta? helst bara
82. Sverige när det är som bäst? upplöst
83. Kan du åka slalom? nä
 84. Vad har du ätit i dag? flera mackor, fikon (bara smaka), rester
85. Vad har du för utbildning? ingen vidare! helt värdelös är jag!!!!
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? inte nöjd med att ha en kropp ö h t, men jag håller på att vänja mig vid- och sluta identifiera mig med min kropp
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? ja
88. Vilken är din bästa egenskap? min förmåga att stå ut
89. Vilken är din sämsta egenskap? min oförmåga att uppskatta saker
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? är inte intresserad av några historiska personer just nu
91. Saknar du något? saknar många känslor, saknar att ha roligt tex. saknar kärlek, saknar ungdom, saknar att va obrydd, saknar lugn
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Min födelsedag är inte viktig och jag är skit på att bli firad, MEN uppmuntrar att lägga vikt vid andras födelsedagar pga sånt brukar mynna ut i kalaz
 93. Vad gör dig ledsen? löjligt mycket saker, har inget filter
 94. Vad gör dig glad? att nattligt promenera med ny musik i lurarna
 95. Har du varit gift eller förlovad? är gift med med många
96. Vad ska du göra i helgen? jobba, lida, träffa A & E
 97. Vad är det knasigaste du gjort? jag har inget att imponera med, tycker väldigt få saker är värda att betraktas som konstiga
 98. Vad har du för laster? socker och mitt bekräftelsebehov
 99. Vem är din förebild? Burial som musiker
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? gå ut. hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar