fredag 6 november 2015

hihi måste ba.

topp lel underligt i lund: efter en tvätt fann jag att ett par av mina underkläder hade fått sitt skrev avtuggat? alltså det va börta. puts väck, ett hål där skrevet skulle va. kunde inte tänka på annat resten av dagen. gick i tankelabyrinter. fortfarande inga svar. tvättstugan blev inte precis en behagligare plats att hänga i efter den händelsen.

Smålands: typiskt studentnation, Lunds vänstervridna. Lokalerna ramas in av såna fattiga väggar som vilken student som helst skulle kunna slå näven genom efter en körd tenta. Club mate för 27 spänn, annars bajsnödig anda. Fick efter en kväll där nån karl på halsen som jagade upp min sambo på Facebook och bad om mitt nr. färtjusande jänta kallade han mig. Han fick mitt nr och jag kontrade med att inte minnas honom, sa att det va många den kvällen. han har slutat höra av sig. gott så.

Nöbbelöv: Hamnar på listan över orter en inte vill fastna i. På samma lista trängs bl a fucking Bålsta och Oskarshamn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar