söndag 1 november 2015

Nöbelbelöelv

Att vela retirera till en efterkonstruktion. Att minnas något som aldrig varit. Att gå på fest i hopp om att det ska va som förr, men det blir aldrig som förr, och alltid som förr. Eller så är jag bara för tjurskallig och borde skärpa mig och se framåt, det finns mycket kvar. Men helgen lämnade mig utan överraskningar, än en gång. Tack o bock för den.

Utklipp: Kalas i Nöbbelöv, vilket är ett bra ortnamn eftersom en kan svamla och fortfarande få till det rätt. Nöbbleöv. Nöbbblkeöv. Öböglrölleö. Stannade kort, minglade på utandning. Innan jag drog på mig jackan och begav mig till busshållplatsen gjorde jag Detta, minus hångel och sprit. De va rolit

Album: Matt Karmil - Dans-Maxi Fran Nacksving. STUDIO BARNHUS fortsätter släppa lysande electro att sväva till, att fuldansa till.

OKTOBERS MIXTAPE (utan inbördes ordning):
 1. Burial - Rival dealer
2. Farah - Dancing girls
3. Walton - City of god
4. Laurel Halo - Airsick
5. Inga Copeland - Fit 1
6. Mattias Alkberg - Ingen sömn på stengatan
7. Håkan Hellström - Här kommer lyckan för hundar som oss
8. Tami Tamaki - Fancy Hotel
9. Sju svåra år - Hatar samhället (låten som engagerade JKPNGs framtidskonferens)
10. Grouper - Made of air
11. Planningtorock - The one

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar