måndag 9 november 2015

nu skev jag ett långt insiktsfullt inlägg om twitter igen och det var så himla fint det hela, och sen upptäckte jag att nej. nej jag behöver inte posta dethär. det är skittråkigt och jag behöver inte vara nyanserad på min egna fulblogg. detta är en fulblogg, den handlar om mitt nedvärderande liv. så nu blir inlägget om twitter såhär istället:

RÖVENN!!!!! 1 hur många roliga killar finns det egentligen på twitter? jag håller på att få kramp i mitt ignorera-finger 2 den dag jag vaknar upp och är tillräckligt distanserad från mitt prestationsbaserade ego för att lämna twitty är en dag jag längtar efter 3 röven

övrigt: listat ut att om jag håller uppe min fart så kommer jag få min normallön i förhållande till arbetade timmar, vamos a la playa..

glömde äta idag igen, smååt knäckebröd under dagens 12 timmar. en e frisk o kry.

Varje gång jag åker bil med mor så börjar vi >>prata om saker<<. Igår pratade vi om barndom och varför vi barn blev som vi blev. igen. jag är trött på att höra mor undra vad de gjorde för fel. trött på att förväntas vara relativt oförstörd. att hon pratar om hur jag var sjuk som att det gick över i takt med att jag slutade agera på vissa vis utåt. sitter shotgun och hummar jakande. jo så är det, det var då. jaja.

Har börjat hårdlyssna på Xiu Xiu, något som låter som ett band jag borde älskat när jag va 15 vilket för mig till misstankarna att det är skämsmusik?

Idag har jag pratat med såna syndiga mängder umebor och låtsas veta vart deras parker och parkeringsplatser ligger. nån bodde i Haga och igår lyssnade jag på p3 dokumentär om hagamannen. tänkte på hagamannen. tänker fortfarande på hagamannen. så kan det vara, en äter sitt knäckebröd, en biter ihop käkarna och tänker på hagamannen. en är lite rädd helatiden. hagamannen är varje man, som de sa i dokumentären.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar