lördag 28 november 2015

nytt ord till banken

efter en andra titt på ordet så känns det mycket bekant. är det väletablerat??

igår hade jag så tråkigt att jag gick o la mig kl 21 för att jag inte ville va vid medvetande längre. Jag har hela dagarna till att fördriva min fritid, så till slut tröttnar jag på att leta stimulans som håller modet uppe. nästa vecka planerar jag att komma tillbaka till twitter, har börjat få myror under skinnet, vill andas bekräftelse igen. jag (vi?) ska dessutom lansera ett projekt i veckan - om vi lyckas kan det bli redigt roligt.

bok: snokade i DGS och hittade en recension av boken Det stundande upproret, författad av Den osynliga kommitéen. ett anarkokommunistiskt manifest om det kommande kapitalistiska förfallet. fick mersmak vilket jag behöver om jag ska orka ta mig an böcker av sådant slag, men jag smsade ändå A för att höra vad han töck om den. han sa sådär. det får duga, tänker jag. slappa böcker har jag läst många, så en till kan jag väl plöja igenom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar