fredag 14 oktober 2016

normalt

jag börjar grina så fort jag måste hantera intryck som inte är rutinmässiga.
jag tvättar 2 gånger i månaden.
jag har silverfiskar under sängen.
jag har inget nämnvärt korttidsminne.
jag tänker inte särskilt mycket på någon annan än mig själv.
jag har 5 alarm ställda på morgonen. det första brukar gå av kl 04:40.
jag är avundsjuk och svartsjuk och unnar sällan någon något.
jag har aldrig svimmat.
jag har inte missbrukarpersonlighet.
jag har alltid nära till överdrifter.
jag följer inga serier.
jag äter möglig mat.
jag va sen med att lära mig stava.
jag vill helst inte lära känna nya människor.
jag blir stressad när folk investerar intresse i mig.
jag har slått rot i sanddyner.
jag är sällan genuint intresserad.
jag har aldrig sagt högt att jag älskar någon förutom till mina växter.
jag samlade på blyertspennor när jag gick på högstadiet. ibland plockade jag ut dem ur mitt skåp och lät dem falla mot stengolvet i korridoren, eftersom jag gillade det rasslande ljudet.
numer lyssnar jag på lövbris istället. det skänker samma tillfredsställelse.
jag använder ingen parfym.
jag är inte lojal.
jag har avslutat 4 relationer detta år.
jag undanhåller gärna sanningen.
jag har 5 piercings.
jag studerar i Lund.
jag har 4 sambos.
jag bor i Malmö.
jag heter Andrea.
jag är 27 år. det har jag varit i 3 år nu.
jag är normal.

1 kommentar: