lördag 20 februari 2016

du har en ljumske

malmö har inte ens någon inneboende melankoli. i parkerna finns växter men inget liv. fula konstbäckar, lojja änder. butikerna, de misslyckade galleriorna, södra förstadsgatan, möllan, lilla torg, stora torg, centrala norra till mobilia. jag romantiserar inte. det är inte som någon annan stad jag varit i. hamnområde för evigt fast i renoveringsstadiet. inga hemligheter, inget. jag möter blickar för jag är inte rädd för att jag skulle se någon. fan fan fan att jag bor här

---

jag luktar spya. om jag blir kräksjuk igen så kommer min mage gå bananas. vill isf gå på vätskeersättning resten av 2016, på dropp

---

imorse skrek jag 2 vodka på tapp tack!!!! jag var odräglig. försökte starta danståg. jag fick förklara för två killar att det finns alkoholfri öl. det var svårt att hålla sig nykter och inte bli jättefull den här gången. festens besökare verkade va en salig blandning av alla outsiders från högstadiet och de som alltid varit så snygga att de aldrig behövt tänka med hjärnan.

---

härliga jag sa under min examination i fredags till en kurskamrat att han är empatiskt störd. knappt 1 månad in i terminen. charmtroll 

---

tänkte utsätta mig för filmen "Love" imorrn. utmanande sex osv. vet inte vad det betyder, känns som att jag kommer bli på sin höjd måttlig utmanad. vet inte heller vad jag tycker om regissören, verkar skapa film som frossar i dekadens och triggers. det visar sig. vill osså se:
    • fire at sea
    • sauls son 
    • pojkarna
    The Danish Girl sög enligt förväntan en hel del röv. jag har börjat bli allergisk mot kostymdramer dessutom. don't pay to watch it kids
    ---
    • Fatima Al Qadiri släpper nytt snart, hurr hurr!!! 
    • Jennylee's album "Right on" är en skatt
    • Savages kommer till Babel i vår och jag kommer inte kunna gå. vik mig
    • Mattias alkbergs - Tunaskolan blev månadens album. bäst: "Med spöken", högt tempo och yla av sorg. jag stör mig på att J var den som introducerade Mattis för mig, att han la in "kom kom" i ett mixtape. jag stör mig på att han har förstört allt. men bara emellanåt.
    •  PJ Harvey släpper nytt snart osså och singeln The Wheel bådar gott
    • James blake håller på med radio endel (?) och läckte nyligen sin nya låt Modern Soul:
    ---

    nu ska jag sova igen alla förlorade timmar från de gångna 3 dygnen. det ska bli skönt att bli medvetslös. om jag lyckas:...::;; kyss

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar