fredag 19 februari 2016

levande död i södra sverige

Idag examinerade jag mitt arbete och tar riktig helg. m a o inget arbete ö h t, och iväg på kalaz i gamla Lundaboendet ikväll. nästa vecka får jag sportlov från 22:a feb till 3:e mars. vadskajaggöra. H har åkt iväg till Ume igen och är borta i 2 veckor from idag, vilket stör mina rutiner. lista på saker jag skulle kunna göra:

-gå på bio
-teckna
-prodda
-dega runt med F på hans jobb
-träffa J
-köpa delicatobollar och distrahera S från sitt serietecknande
-styra upp ny mobil
-skaffa dendär piercingen
-träffa coopy
-läsa
-åka på west coast riot me katten
-starta granskningen av asylgruppen-fallet
-förbereda inför nästa delkurs
-hitta ny musik
-läsa alla artiklar jag staplat och bokmärkt
-styra upp middagen jag lovat A
-skicka in jobbansökningar
-terrorisera P om spelningen i maj
-twittra ordentligt
-förbereda inför IMÄI-festen i april
-lägga upp en vårbudget
-besvara gamla sms/chatt
-redigera min couchsurfingsida
-arkivera
-ta nån öl med någon. sitta på lokal och titta på folk. undvika ögonkontakt och älta saker.
-skriva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar