tisdag 27 oktober 2015

Vanliga dagar

Jag nös nyss över hela min skärm
Här kommer en lista i kronologisk ordning över saker jag gör under en vanlig dag:

-vaknar vid 9-tiden
-vrider mig med mobilen framför näsan
-stiger upp, jag är ensam hemma
-joggar i 30 min
-äter frukost
-städar
-jobbar
-Mellan kl 12-16 tar ångesten överhand. Då gör jag inget som är riktigt riktigt. småäter, småjobbar, småsover, småläser, småsurfar på internet. mår dåligt i den renaste av former.
-går till parken och stirrar på fåglar
-jobbar
-lagat mat
-jobbar eller har fri lek
-1000 chatt
-somnar

Lista över beteenden som är avvikande men fortfarande inte alltför sällan förekommer under en vanlig dag:

-går på bio
-cyklar till biblioteket
-åker till Malmö
-träffar någon
-pratar i telefön med mor

Lista över saker jag gör jämsides med allt annat under dagen:

-snusar
-dricker vatten ur- och fyller på vattenflaskan
-lyssnar på musik
-läser
-klottrar
-smsar
-mailar
-chattar
-kollar twitty
-kollar instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar