torsdag 14 april 2016

loving me was crazy shit

jag kommer ha så himla himla tråkigt i maj. så himla. idag har jag gjort 1000 test för GAD och depression som varit helt värdelösa, test grundade på lika delar personlighet som fördomar och lösa påståenden. Men jag börjar att övertyga mig själv om min psykiska ohälsa vilken förhoppningsvis leder till att jag slutar va så hård mot mig själv och kanske en dag sätter mig i terapi. det känns fortfarande extremt långt bort.
   jag har börjat skämmas över min psykiska ohälsa, börjat oroa mig för att jag exponerar för mycket av det. det hade varit hanterbart om jag inte satt i klistret och om jag hade bättre kontakt med mina vänner. jag fladdrar runt utan filter i relationer, få saker är beständiga, få situationer är trygga. det är inte så hett att må dåligt, jag är inte rolig, jag har inte så roligt, jag har oroligt, är orolig.

(kompenserar för min orolighet genom en bild som ska distrahera er. vad händer här??? vi vet inte. det är en mobil i en kudde. det ser lite sorgligt ut kanske, eller roligt, eller så vet ni inte hur ni ska förhålla er till bilden. mobil i kudde.)

Idag har jag också varit på morgonseminarium där jag tuggade fradga medens jag härjade på om realism i lärarhuset. hoppas ingen hörde mina utläggningar för de va iscensatta OBS!! mina kurskamrater är präktiga medelklassbarn och jag orkar inte se dem i ögonen längre. jag nämnde min mensvärk och 2 st killar blev genast obekväma och försökte härska över mig. jag ba happ, jag är iallafall igång med min uppsats till skillnad från er för min ångest kan bara hållas i schack genom planering (: livmödrar är det mest hardcore organet. mens förvandlar mitt liv till en slasherrulle på 2 min, motorsågsmassaker ain't got shit på vad min kropp utsätter mig för. min svanskota eroderar och jag vill skära opp min mage med en kniv för att riva ut alla organ jag kan nå, jag vill inte veta av min kropp från navel och ned längre, jag vill dra min kropp genom en sån grov sågmaskin på träslöjden. att organet ens heter livmoder är en skandal, det borde heta dödsapparaten.

igår satt vi 4 vuxna i köket och bråkade om måtten på lejon och diskuterade hur vi skulle gå till väga för att göra en så verklighetsförankrad honeybadger-kostym åt vår dammsugare som möjligt. vet ni vad jag pratar om? se denhär videon innan ni läser vidare. såhär ska det gå till: dammsugarkroppen är honeybadger, päls och så: dammsugarslangen är en kobra vilken honeybadger äter opp. dammsugaren kommer ha honeybadgermentalitet, och honeybadger doesn't give a shit. honeybadger kommer dammsuga även om du behöver sätta ihop en lektionsplan för dina 8:or, honeybadger äter upp dina cykelnycklar, honeybadger väsnas i 3 timmar utan uppsikt. honeybadger doesn't give a shit. 

Nu måste jag sova eftersom jag ska upp kl 08 och plugga. nästa vecka börjar jag jobba samtidigt som jag skriver på mitt slutarbete som ett jackass. sist jag kombinerade att må röva + plugga + jobba så slutade jag med att jag bröt mig in på kneget nattetid och stal material från deras förråd för att bränna på ett torg vilket ledde till mer ångest samt att butikschefen beslöt att byta portkod till personalingången. loving me was crazy shit. gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar