onsdag 30 december 2015

underrbarr känsla när jag trollar hela södra sverige

Såhär kan det gå när en har roligt. Idag hittade jag de perfekta försenade julklapparna. Idag ramlade det även in ett fäntästiskt mail i inkorgen, från DGS-Fredrik. Jag kan få de första 8 upplagorna för en mindre klumpsumma, de kommer göra ont i plånboken men jag kan knappt vänta till att få stoppa ned näsan i de gamla numren.

Uppdatering om vår ostrullning: jag håller på att sätta ihop en exklusiv sammanfattning av projektet, slipar fortfarande på texten i utkast. Det svåra med att sätta ihop något roligt, lustfyllt och lagom ambitiöst är att jag har ett våldsamt svajande humör. Nyligen spenderade jag två dygn som en vandrande infektion - rasande bortom hejd, nedstämd, utmattad och håglös. När jag befinner mig i det tillståndet är jag helt satt ur funktion, mina förmågor reduceras till att endast kunna gråta när- och varsomhelst. Igår svängde det och jag kände mig i kontroll av mitt liv och kropp igen. Det är ett jävla liv. Men sammanfattningen är på väg. Kul graj: både Sara Granér och Hanna Gustavsson (serietecknare) gillade min bild på IG som föreställer vår annons efter ost i GP. Ja jag blir smickrad och gillar skryt. sån e jag! gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar