torsdag 5 november 2015

snus

Jag sitter hemma i soffan och väntar på att min sambo ska komma hem med sin snusdosa. Jag försöker skära ned på mängderna snus sen jag såg en bild på muncancer i måndags. Och sen pengarna började fara iväg i en takt som jag inte hänger med i. Så jag vägrar köpa eget snus, och har därmed börjat bomma skamlöst. Det här kommer inte hålla och det är inte meningen heller, jag tar bara tillfället i akt och snusar så lite som möjligt när kraften infinner sig.

Funderar över hur kupolen utanför Berlin ser ut, den med sandstränder och palmer i sig. jag ska googla det nu

- okej den heter tropical island, en inomhusdjungel, ett billigt semester-.. jag måste lämna citationstecken kring "paradis". Den är tydligen en gammal bas som skulle husera zeppelinare. Kupolen har tjänat två syften vilka båda är ordentligt märkliga.

Jag kan inte låta bli att känna mig uppgiven. Den kommer utan förvarning, jag tänker på zeppelinare och plötsligt uppgivenhet som ett bedövande larm. Den kommer och går några gånger om dagen, jag har det på vana. Störtdykningar, och långa sluttande vägar uppåt igen. Ibland blir jag triggad och ibland kommer den som ett stort vilddjur på körbanan. från ingenstans, krossar en under sin tyngd.

idag:

jag är så ensam att jag känner mig fysiskt sjuk

Har lyssnat på mängder av dålig musik och började må illa, bubblar i magsäcken

Städat hela lägenheten inför min flytt och sambon kommer hem och säger ingenting om det. Dra åt helvete

Funderade för sådär 23y043e gången på att radera min twitty och instagram och slänga ut min mobil genom fönstret för jag känner mig ofri och helt värdelös. men en lägger ett twitt. en vilar sitt huvud mot en kudde. en tar ett tunt andetag och fortsätter.

imorgon:

Ska på ett colour test vid psykologiska institutionen. spannend

Packar ihop det sista inför flytten

I övermörgon:

Flyttar


3 kommentarer:

  1. haha ofta du han göra det där psykologitestet!! hur gick det!?

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. klart jag hann!! Det gick bra tror jag, fattade ungefär vad syftet var med det hela

      Radera